Znajdź na stronie


Marketing internetowy

Cel

Celem studiów jest wykształcenie specjalistów, którzy będą wykorzystywać media internetowe do tworzenia wizerunku firmy w Internecie, prezentacji i rozpowszechnienia oferty sprzedażowej  i kontaktu z klientami. Ponadto studia dostarczą umiejętności tworzenia, rozwijania i promocji sklepu internetowego. Zajęcia będą przydatne zarówno dla osób zajmujących się szeroko rozumianym marketingiem w sieci, ale też dla tych, którzy pragną prowadzić swój własny sklep internetowy.
 

Adresaci

Studia adresowane są do osób odpowiadających za działania marketingowe w Internecie, pracowników i właścicieli firm chcących wykorzystać Internet w komunikacji z rynkiem, informatyków, programistów i grafików, którzy chcą poznać tajniki wykorzystania Internetu w marketingu, a także dla tych, którzy pragną prowadzić i rozwijać swój własny sklep internetowy.
 
 
Płatne staże po ukończeniu studiów
Trzem najlepszym absolwentom, Ideo (partner merytoryczny kierunku) zaproponuje płatny (dwumiesięczny) staż umożliwiający zdobycie praktycznych umiejętności w prowadzeniu realnych kampanii internetowych.
 
Darmowe doradztwo i konsulting dla e-commerce
Dla słuchaczy studiów posiadających własny sklep internetowy bądź chcący taki stworzyć, partner kierunku, firma Ideo, przeprowadzi darmowe doradztwo w tym zakresie.
 

Będziesz praktykiem marketingu internetowego
Na świecie żyje 7,2 miliarda ludzi, prawie 3 miliardy z nich korzysta z social media (zobacz infografiki). Te studia pokażą Ci jak do nich dotrzeć.


 

Program

  • Zarządzanie marketingiem w Internecie 
    • Wprowadzenie do marketingu i PR
    • Najnowsze trendy w marketingu internetowym
    • Planowanie strategiczne i realizacja projektów internetowych
    • Big Data i badania zachowań konsumentów online
    • Promocja i rozwój startup'ów
    • Obszary prawa o kluczowym znaczeniu dla przedsiębiorczości internetowej
  • Serwisy i aplikacje internetowe: 
    • Budowanie stron i aplikacji mobilnych
    • Użyteczność i dostępność serwisów internetowych - badania i narzędzia
    • Warsztaty graficzne i multimedialne
    • Testy A/B oraz badania user experience serwisu internetowego
  • Podstawowe metody i narzędzia marketingu w sieci 
    • Najciekawsze narzędzia e-marketingu
    • Content marketing i copywriting
    • Google Adwords (z przygotowaniem do egzaminu Google)
    • E-mail marketing
    • Google Analytics (z przygotowaniem do egzaminu Google)
    • Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)
    • Marketing mobilny
    • YouTube - marketing i monitoring
    • Social Media Marketing: trendy, kanały, narzędzia, optymalizacja konwersji
  • E-commerce
    • Podstawy e-commerce
    • Narzędzia zwiększające sprzedaż w sklepie internetowym
    • Projektowanie, towarowanie i automatyzacja działań w e-commerce
    • Programy lojalnościowe i afiliacyjne
 

 

Dodatkowe informacje:

Pierwsze zajęcia
18 listopada 2017 r.

Czas trwania studiów:
2 semestry (190 godzin), 30% zajęć jest realizowanych w specjalistycznych laboratoriach WSIiZ


Opłata za semestr studiów:

1 800 zł (możliwość rozbicia na raty miesięczne)  


Opiekun merytoryczny kierunku: 
Wojciech Szymański

 


Absolwenci studiów otrzymują Świadectwo Ukończenia Studiów Podyplomowych.


Kierunek wspierany merytorycznie przez:

 

Wymagane dokumenty:

  • kwestionariusz rekrutacyjny: wypełnij
  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych, potwierdzona za zgodność z oryginałem,
  • kserokopia dowodu wpłaty opłaty rekrutacyjnej,
  • jedno zdjęcie
Copyright © 2009 Centrum Studiów Podyplomowych
budynek główny Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
35-225 Rzeszów, ul. Sucharskiego 2
17 866 12 13

csp@wsiz.rzeszow.pl